Стали відомі найперспективніші професії майбутнього


Футурологи склали список із десяти найбільш затребуваних професій найближчого майбутнього. Про це повідомляє портал Futurism.

Експертами виступили провідний футуролог Інституту Да Вінчі в США Томас Фрай, стратегічний дизайнер Джо Тенкерслі, оглядач журналу Today Tomorrow Global Грем Кордінгтон та інші. На їхню думку, до 2025 року деякі популярні нині професії зникнуть, тому що людей замінять машини і комп’ютери. На зміну прийдуть нові спеціальності.

Список відкривають фахівці з нейроімплантації. У найближчі роки очікується ривок у розвитку нейротехнологій. Нейрохірургія мозку, його імплантація, протезування та сканування перетворяться на широку сферу діяльності. Відповідно, потрібні фахівці.

На другому місці – майстри з обслуговування “розумних будинків”. Помешкання все частіше обладнують комп’ютерним управлінням. Через 5 років, за прогнозами, галузь “інтернету речей” перетвориться на гігантський ринок з річним оборотом в $19 трлн. З’являться робочі місця для інженерів і техперсоналу.

На третьому місці – дизайнери віртуальної реальності. Ця професія теж пов’язана з “розумними будинками”. Зі зростанням попиту на таке житло зростатиме потреба в дизайнерах. Завдання фахівця – розширити можливості застосування “інтернету речей” за бажанням замовника. Наприклад, дизайнер зможе додати будинку пристрої для віртуальних розваг, що не входять до стандартної заводської комплектації.

До списку найперспективніших також включені професії дистанційного викладача, міського фермера, терабайтера, наномедика, спеціаліста в сфері тривимірного друку, інженера трубопровідного транспорту та індивідуального інструктора зі здорового способу життя.

Вивчаємо технології. 11 клас

 

Шановні друзі! Програма курсу технологій напрочуд цікава та корисна. На уроках базового модулю в 11 класі навчають творчо мислити, навчають основ раціоналізаторства, винахідництва, допомагають обрати професію.

Вивчення курсу технологій в 11 класі за підручником авторів: О.М. Коберник, А.І. терещук, О.Г.Гервас, О.Б. Авраменко, С.М. Ящук, В.В. Бербец

Розділ 1. Вступ. Актуалізація основних понять, які вивчалися у 10 класі. Обговорення плану дій на наступний рік. Проектування як складова сучасного виробництва і життєдіяльності людини

Для скачування

Розділ 1. Вступ. Актуалізація основних понять, які вивчалися у 10 класі. Обговорення плану дій на наступний рік. Проектування як складова сучасного виробництва і життєдіяльності  людини

Продовження

Розділ 2. Інформаційні джерела та інформаційні технології в проектній діяльності

Розділ ІІІ. Художнє конструювання об'єктів технологічної діяльності

Розділ ІV. Екологічні і техногенні проблеми в перетворювальній діяльності людини

Розділ V. Проектування професійного успіху

 

Демо версії

Урок 1-2

Урок 3-4

Розділ ІІ. Інформаційні джерела та інформаційні технології в проектній діяльності

План вивчення теми

  1. Інформаційні технології в проектній діяльності
  2. Презентація як представлення результатів проектної діяльності
  3. Створення презентації проекту
  4. Створення публікації проекту  

Розділ ІІІ. Художнє конструювання об'єктів технологічної діяльності  

План вивчення теми

  1. Ергономіка в структурі перетворювальної діяльності людини
  2. Методи і засоби ергономічних досліджень
  3. Естетичні умови праці
  4. Значення кольору в ергономічному вдосконаленні виробництва  

Розділ ІV. Екологічні і техногенні проблеми в перетворювальній діяльності людини

План вивчення теми

  1. Глобальні проблеми людства
  2. Екологічні проблеми та шляхи їх подолання
  3. Енергетичні проблеми суспільства
  4. Природоохоронні технології

Розділ V. Проектування професійного успіху

План вивчення теми

  1. Професійна діяльність.
  2. Основи професійного самовизначення
  3. Портфоліо в професійній діяльності
  4. Професійна кар'єра