План роботи творчої групи вчителів
«Інформаційно-комунікаційні технології в навчанні і вихованні»
Вступ
1. Вивчення методик запровадження освітніх технологій, які забезпечуватимуть набуття учнями навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, оральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти.
2. Вивчення методик проведення інтерактивних уроків, їх структури
3. Вироблення навичок застосування мультимедійних технологій в навчанні та вихованні
4. Засвоєння методики організації проектної діяльності
5. Знайомство з Інтернет-технологіями
6. Проведення «майстер-клас»
7. Мультимедійні технології у позакласній роботі
Проблема, над якою працює школа:
Створення умов для формування освіченої творчої особистості громадянина, реалізація та самореалізація його природних задатків і можливостей в освітньому процесі
Інтеграція дітей з особливими потребами в загальноосвітню школу
Проблема, над якою працює творча група:
Створення умов для формування освіченої творчої особистості засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Робота над проблемою 2013-2014 н.р.
Мета роботи творчої групи.
1. Вивчити методики проведення інтерактивних уроків, організації проектів
2. Відпрацювати навички роботи вчителів над Інтернет-проектами
3. Розробити мультимедійні презентації до уроків та позакласних заходів
4. Вчити педагогічний колектив використовувати мультимедійні та інтернет-технології на уроках та в позакласній роботі з предмету, виховній роботі
Склад творчої групи вчителів
.....
Перспективний план роботи групи
№ з/п | Зміст діяльності | Мета | Термін | Відповідальний |
1 | 1. Про роботу творчої групи, мету та завдання, план діяльності
2. Конференція Обмін досвідом роботи з питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках - Світової літератури та художньої культури вчителя ..., - «Я і Україна» вчителя початкових класів ..., - Інформатика, 5 клас вчителя .... | Ознайомлення з передовим педагогічним досвідом вчителів школи з питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій | Вересень | ... |
2 | Творчий конкурс «Авторський освітній сайт-портфоліо» | Виявити кращі статті, повідомлення, дизайн оформлення, наповнення сайтів, методична значимість сайту | Жовтень | ... |
3 | Методичне забезпечення викладання інформатики у 5 класі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій | Випуск інтерактивного методичного посібника | Листопад | ... |
4 | Робота вчителів над проектом «Портфоліо вчителя». Створення мультимедійної комп’ютерної презентації з представленням методів та методик роботи вчителя із прикладами інтерактивних прийомів та методів роботи з учнями | «Методичне портфоліо вчителя» | Грудень | ... |
5 | Інтернет-проект як засіб навчання та виховання компетентного учня. Ознайомлення з методикою участі у інтернет-проекті «Від зернини – до хлібини» (Всеукраїнський Інтернет - проект "Сила від хліба, хліб - від землі") | Виробити інформаційний бюлетень | Січень | ... |
6 | Структура уроку з використанням мультимедійних технологій. З досвіду роботи вчителя математики ... | Конспекти уроків | Лютий | ... |
7 | Інтернет-технологія. Oсвітній веб-квест. Структура і методики організації уроку. Вчитель ... | Висвітлення методики уроку на авторському освітньому сайті | Березень | ... |
8 | Робота над проектом «Тематична класної години з використанням мультимедійних технологій» | Розробка класної години | Квітень | ... |
9 | «Майстер-клас» | Методичний посібник «Мультимедійні технології навчання та виховання» Учнівські проекти | Травень | ... |