Вчимося створювати форми та писати перші програми. 

Повторити навчальний матеріал

Найбільш часто використовуваним елементом управління є кнопка. Обробляючи подія натискання кнопки, ми може виробляти ті чи інші дії.

При натисканні на кнопку на формі в редакторі Visual Studio ми за замовчуванням потрапляємо в код обробника події Click, який буде виконуватися при натисканні цієї кнопки.

Приклади використання MessageBox для виведення даних:

Приклад 1.  Яку кнопку натиснули.

 public  Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }
         private  void button1_Click(object  sender, EventArgs e)
        {
            MessageBox.Show("Ви натиснули першу кнопку");
        }
        private  void button2_Click_1(object  sender, EventArgs e)
        {
            MessageBox.Show("Ви  натиснули другу кнопку");
        }
         private  void button3_Click_1(object  sender, EventArgs e)
        {
            MessageBox.Show("Ви натиснули третю кнопку");
        }

 

2. Створення форми із  елементом PictureBox "Улюблені мультфільми».
Після наведення на картинку виводиться вікно з повідомленням, який мультфільм ви обрали.

public Form1()         {
            InitializeComponent();
        }
         private  void pictureBox1_Click(object  sender, EventArgs e)
        {

            MessageBox.Show("Ваш улюблений мультфільм Чіп і Дейл");

        }

         private  void pictureBox2_Click(object  sender, EventArgs e)
        {
            MessageBox.Show("Ваш улюблений мультфільм Ну, постривай");
        }        

        private  void pictureBox3_Click(object  sender, EventArgs e)
        {
            MessageBox.Show("Ваш улюблений мультфільм Буратіно");
        }

 

3. Використання інструменту MenuStrip для створення форми «Режим роботи 10 А класу» із розкладом уроків, факультативів тощо.

 

Рекомендую опрацювати матеріал на цьому ресурсі (кликнути тут)

4. Використавши інструмент ContextMenuStrip створити на формі можливість використання
контекстного меню для виводу додаткової інформації

5. За допомогою  інструмента ContextMenuStrip із списку учнів класу встановлюємо
послідовність чергування. У вікні Властивості встановити значення True
для властивості ReadOnly – не дає змогу редагувати текст у текстових полях.

Розробка програми читання та запису текстових файлів. Класи StreamWriter та StreamReader

Для переходу кликніть тут

Керування відображенням поточного часу в програмі. Приклад демонстрації компонента Timer

Для переходу кликніть тут