Авторський освітній сайт
Сайт-портфоліо Кравчук Г.Т.
Головна
Мої новини
Мої каталоги
Каталог файлів
Каталог статей
Каталог моїх проектів
Інформація, контакти
Інформація про сайт
Зворотній зв'язок
Форум
Інформатика
8 клас
Вивчаємо інформатику 10 клас 2018
Вибірковий модуль "Графічний дизайн"
Інформатика, окремі питання
Інформатика 10, Базовий модуль
Профільна інформатика, 10 клас
Профільна інформатика. Тема 2
Профільна інформатика. Тема 3
Профільна інформатика. Тема 4
Python. Робота з масивами
Тема 5. Python. Функції
Тема 6. Python. Класи, об'єкти, наслідування
Інтерфейс користувача в мові Python
11 клас
Кабінет інформатики
Безпечний Інтернет
Спецкурси з інформатики
Основи комп'ютерної графіки
Microsoft Excel у профільному навчанні
Основи баз даних
Основи створення комп'ютерних презентацій
Основи веб-дизайну
Основи Інтернету
Інтерактивні посібники
Інструменти для веб, допрофільна інформатика
Поняття мови Html
Поняття тегу й атрибуту
Теги заголовку й тіла веб-сторінки
Фрейми
Теги форматування тексту
Текстові гіперпосилання
Використання посилань у фреймах
Мультимедіа на веб-сторінці
Стилі
Структура веб-сторінки
Поняття про мову розмітки, гіпертекст
Cписки у веб-документі
Робота з таблицями у веб-документах
Використання зображень у веб-сторінках
Методика
Позакласна робота
Робота творчої групи
Майстер клас Стікерна дошка Lino
Майстер клас Сервіс LearningApps
Мова С#
Основи мови C#
Основи C#
Робота у середовищі програмування C#
Лінійні програми C#
Перші програми на C#
C#. Введення та виведення даних
C#. Консоль. Лінійні програми
C#. Розгалуження (форми)
C#. Програмування розгалужень
C#. Консоль. Розгалуження
C#. Програмування циклів
C# Цикли. Консоль
C#. Масиви
C#. Консоль. Масиви
C#. Обробіток лінійнійних масивів. Консоль
C#. Двовимірні масиви
C#. Рядки (форма)
C#. Робота з рядками
C# Графіка
C#. Підпрограми. Процедури і функції
C#. Робота з файлами
C#. Рекурентні послідовності
C#. Робота з множинами
C#. Структури
C#. Поняття покажчика
Основи теорії графів
Профільна інформатикa 11 клас
Обчислювальна геометрія
Основи об’єктно-орієнтованої програми. 11 клас
ІКТ. Профільна інформатика
Програмуємо на Lazarus
Розгалуження
8 клас. Розгалуження в Lazarus
Повторення в Lazarus
Задачі обчислювальної геометрії
Команда вибору
Масиви в Lazarus
8 клас. Робота з формами, написами та кнопками у Lazarus
8 клас. Текстові величини в Lazarus
Lazarus. Підпрограми. Процедури, функції
Графіка в Lazarus
Використання різних компонентів
Робота з формою із кількома сторінками
Інтерактивні вправи
Інформатика 5. Тема 1
Інформатика 5. Тема 2
Інформатика 5. Тема 3
Інформатика 5. Тема 4
Інформатика 6 клас
Інформатика 8 клас
Інформатика 9 клас
Основи веб-дизайну. Основи мови HTML
Проекти
Проект "Моя Україно!"
Інтерактивні казки
Віртуальні екскурсії з Google Earth
Моя країна - Україна!
Вивчаємо англійську
Проект "Українська казка"
Проект "Мій рідний край"
Проект "Директиви майбутнього"
Електронний підручник "Інформатика. 9 клас"
Проект "Художня культура" для 11 класу
Відомі хмельничани
Tехнології. 11 клас
Варіативний модуль "Основи об'ємного ком'пютерного моделювання"
Фотоальбоми
Запитуєте - відповідаю!
Був собі кабінет
Узагальнення, атестація
Тест Інформатика 5 клас "Буфер обміну"
Тест
Інформатика 5 клас
Розділ 4. Графічний редактор
Тема: Буфер обміну
Тестові завдання
Вибери одну правильну відповідь
1. Буфер обміну - це
пристрій;
програма;
частина пам'яті компютера.
2. Буфер обміну можна використовувати:
лише в середовищі графічного редактора;
у середовищах різних програм.
3. Вказівка Вирізати використовується для:
переміщення виділеного об'єкта до буфера обміну;
створення копії виділеного фрагмента;
переміщення виділеного обєкта в інше місце документа;
вставляння об'єкта до файла.
4. За допомогою вказівки Копіювати копія виділеного фрагмента:
потрапляє до буфера обміну;
розміщується в лівому верхньому куті зображення;
розміщується поруч із виділеним фрагментом.
5. Після виконання вказівки Вставити копія об'єкта:
залишається у буфері доти, поки до нього не буде занесений новий об'єкт;
видаляється з буфера обміну;
залишається у буфері до вимикання комп'ютера.
6. Вказівку Вирізати можна виконати за допомогою комбінації "швидких клавіш":
Ctrl+x;
Ctrl+v;
Ctrl+c.
7. Вказівку Копіювати можна виконати за допомогою комбінації "швидких клавіш":
Ctrl+x;
Ctrl+v;
Ctrl+c.
8. Вказівку Вставити можна виконати за допомогою комбінації "швидких клавіш":
Ctrl+x;
Ctrl+v;
Ctrl+c.
9. Недоступні вказівки відображаються в меню та списках:
сірим кольором;
червоним кольором;
чорним кольором.
10. Буфер обміну в середовищі графічного редактора не використовують для:
копіювання виділеного фрагмента;
вставляння виділеного фрагмента;
збереження виділеного фрагмента;
видалення виділеного фрагмента.
11. У контексному меню виділеного фрагмента для роботи з буфером обміну не призначені вказівки:
обітнути;
вирізати;
виділити;
копіювати;
вставити;
повернути.
12. До буфера обміну не можна переміщувати:
зображення;
текст;
графічний редактор;