Авторський освітній сайт
Сайт-портфоліо Кравчук Г.Т.
Головна
Мої новини
Мої каталоги
Каталог файлів
Каталог статей
Каталог моїх проектів
Інформація, контакти
Інформація про сайт
Зворотній зв'язок
Форум
Інформатика
8 клас
Вивчаємо інформатику 10 клас 2018
Вибірковий модуль "Графічний дизайн"
Інформатика, окремі питання
Інформатика 10, Базовий модуль
Профільна інформатика, 10 клас
Профільна інформатика. Тема 2
Профільна інформатика. Тема 3
Профільна інформатика. Тема 4
Python. Робота з масивами
Тема 5. Python. Функції
Тема 6. Python. Класи, об'єкти, наслідування
Інтерфейс користувача в мові Python
11 клас
Кабінет інформатики
Безпечний Інтернет
Спецкурси з інформатики
Основи комп'ютерної графіки
Microsoft Excel у профільному навчанні
Основи баз даних
Основи створення комп'ютерних презентацій
Основи веб-дизайну
Основи Інтернету
Інтерактивні посібники
Інструменти для веб, допрофільна інформатика
Поняття мови Html
Поняття тегу й атрибуту
Теги заголовку й тіла веб-сторінки
Фрейми
Теги форматування тексту
Текстові гіперпосилання
Використання посилань у фреймах
Мультимедіа на веб-сторінці
Стилі
Структура веб-сторінки
Поняття про мову розмітки, гіпертекст
Cписки у веб-документі
Робота з таблицями у веб-документах
Використання зображень у веб-сторінках
Методика
Позакласна робота
Робота творчої групи
Майстер клас Стікерна дошка Lino
Майстер клас Сервіс LearningApps
Мова С#
Основи мови C#
Основи C#
Робота у середовищі програмування C#
Лінійні програми C#
Перші програми на C#
C#. Введення та виведення даних
C#. Консоль. Лінійні програми
C#. Розгалуження (форми)
C#. Програмування розгалужень
C#. Консоль. Розгалуження
C#. Програмування циклів
C# Цикли. Консоль
C#. Масиви
C#. Консоль. Масиви
C#. Обробіток лінійнійних масивів. Консоль
C#. Двовимірні масиви
C#. Рядки (форма)
C#. Робота з рядками
C# Графіка
C#. Підпрограми. Процедури і функції
C#. Робота з файлами
C#. Рекурентні послідовності
C#. Робота з множинами
C#. Структури
C#. Поняття покажчика
Основи теорії графів
Профільна інформатикa 11 клас
Обчислювальна геометрія
Основи об’єктно-орієнтованої програми. 11 клас
ІКТ. Профільна інформатика
Програмуємо на Lazarus
Розгалуження
8 клас. Розгалуження в Lazarus
Повторення в Lazarus
Задачі обчислювальної геометрії
Команда вибору
Масиви в Lazarus
8 клас. Робота з формами, написами та кнопками у Lazarus
8 клас. Текстові величини в Lazarus
Lazarus. Підпрограми. Процедури, функції
Графіка в Lazarus
Використання різних компонентів
Робота з формою із кількома сторінками
Інтерактивні вправи
Інформатика 5. Тема 1
Інформатика 5. Тема 2
Інформатика 5. Тема 3
Інформатика 5. Тема 4
Інформатика 6 клас
Інформатика 8 клас
Інформатика 9 клас
Основи веб-дизайну. Основи мови HTML
Проекти
Проект "Моя Україно!"
Інтерактивні казки
Віртуальні екскурсії з Google Earth
Моя країна - Україна!
Вивчаємо англійську
Проект "Українська казка"
Проект "Мій рідний край"
Проект "Директиви майбутнього"
Електронний підручник "Інформатика. 9 клас"
Проект "Художня культура" для 11 класу
Відомі хмельничани
Tехнології. 11 клас
Варіативний модуль "Основи об'ємного ком'пютерного моделювання"
Фотоальбоми
Запитуєте - відповідаю!
Був собі кабінет
Узагальнення, атестація
Тест
Інформатика 5 клас
Тема "Клавіатура"
Вибери одну правильну відповідь
1. Клавіатура - це один із пристроїв
введення даних
виведення даних
введення та виведення даних
опрацювання даних
2. Якщо на мовній панелі в нижній частині Робочого столу відображається Uk, то вводитися будуть символи
англійського алфавіту
українського алфавіту
російського алфавіту
3. Вмикають режим введення великих літер клавішею
Enter
Пропуск
Backpace
Delete
Caps Lock
4. Щоб увести розділові знаки, дужки, знаки арифметичних дій та спеціальні символи, що позначені на алфавітно-цифрових клавішах, використовують клавішу
Shift
Enter
Backspace
Delete
5. Символ, який знаходиться перед курсором, можна видалити клавішею
Backpace
Enter
Caps Lock
Delete
6. Символ, який знаходиться після курсора, можна видалити клавішею
Backpace
Enter
Caps Lock
Delete
7. Клавіші F1-F12 належать до
функціональних
символьних
цифрових
клавіші керування курсором
8. Клаватура в портативних персональних комп'ютерах
є окремим пристроєм
входить до складу корпуса
присутня
9. Для введення чисел не використовують
верхній ряд алфавітно-цифрових клавіш
додаткові цифрові клавіші
функціональні клавіші
10. Видаляти символи не можна за допомогою клавіш
Enter
Backpace
Delete