Авторський освітній сайт
Сайт-портфоліо Кравчук Г.Т.
Головна
Мої новини
Мої каталоги
Каталог файлів
Каталог статей
Каталог моїх проектів
Інформація, контакти
Інформація про сайт
Зворотній зв'язок
Форум
Інформатика
8 клас
Вивчаємо інформатику 10 клас 2018
Вибірковий модуль "Графічний дизайн"
Інформатика, окремі питання
Інформатика 10, Базовий модуль
Профільна інформатика, 10 клас
Профільна інформатика. Тема 2
Профільна інформатика. Тема 3
Профільна інформатика. Тема 4
Python. Робота з масивами
Тема 5. Python. Функції
Тема 6. Python. Класи, об'єкти, наслідування
Інтерфейс користувача в мові Python
11 клас
Кабінет інформатики
Безпечний Інтернет
Спецкурси з інформатики
Основи комп'ютерної графіки
Microsoft Excel у профільному навчанні
Основи баз даних
Основи створення комп'ютерних презентацій
Основи веб-дизайну
Основи Інтернету
Інтерактивні посібники
Інструменти для веб, допрофільна інформатика
Поняття мови Html
Поняття тегу й атрибуту
Теги заголовку й тіла веб-сторінки
Фрейми
Теги форматування тексту
Текстові гіперпосилання
Використання посилань у фреймах
Мультимедіа на веб-сторінці
Стилі
Структура веб-сторінки
Поняття про мову розмітки, гіпертекст
Cписки у веб-документі
Робота з таблицями у веб-документах
Використання зображень у веб-сторінках
Методика
Позакласна робота
Робота творчої групи
Майстер клас Стікерна дошка Lino
Майстер клас Сервіс LearningApps
Мова С#
Основи мови C#
Основи C#
Робота у середовищі програмування C#
Лінійні програми C#
Перші програми на C#
C#. Введення та виведення даних
C#. Консоль. Лінійні програми
C#. Розгалуження (форми)
C#. Програмування розгалужень
C#. Консоль. Розгалуження
C#. Програмування циклів
C# Цикли. Консоль
C#. Масиви
C#. Консоль. Масиви
C#. Обробіток лінійнійних масивів. Консоль
C#. Двовимірні масиви
C#. Рядки (форма)
C#. Робота з рядками
C# Графіка
C#. Підпрограми. Процедури і функції
C#. Робота з файлами
C#. Рекурентні послідовності
C#. Робота з множинами
C#. Структури
C#. Поняття покажчика
Основи теорії графів
Профільна інформатикa 11 клас
Обчислювальна геометрія
Основи об’єктно-орієнтованої програми. 11 клас
ІКТ. Профільна інформатика
Програмуємо на Lazarus
Розгалуження
8 клас. Розгалуження в Lazarus
Повторення в Lazarus
Задачі обчислювальної геометрії
Команда вибору
Масиви в Lazarus
8 клас. Робота з формами, написами та кнопками у Lazarus
8 клас. Текстові величини в Lazarus
Lazarus. Підпрограми. Процедури, функції
Графіка в Lazarus
Використання різних компонентів
Робота з формою із кількома сторінками
Інтерактивні вправи
Інформатика 5. Тема 1
Інформатика 5. Тема 2
Інформатика 5. Тема 3
Інформатика 5. Тема 4
Інформатика 6 клас
Інформатика 8 клас
Інформатика 9 клас
Основи веб-дизайну. Основи мови HTML
Проекти
Проект "Моя Україно!"
Інтерактивні казки
Віртуальні екскурсії з Google Earth
Моя країна - Україна!
Вивчаємо англійську
Проект "Українська казка"
Проект "Мій рідний край"
Проект "Директиви майбутнього"
Електронний підручник "Інформатика. 9 клас"
Проект "Художня культура" для 11 класу
Відомі хмельничани
Tехнології. 11 клас
Варіативний модуль "Основи об'ємного ком'пютерного моделювання"
Фотоальбоми
Запитуєте - відповідаю!
Був собі кабінет
Узагальнення, атестація
Тест
Інформатика 5 клас
Підсумкове тестування до розділу 2 "Основи роботи з комп'ютером"
Варіант 2
Вибери одну правильну відповідь
1. Комп'ютер - це електронний пристрій для
зберігання і виведення даних
опрацювання даних
введення, зберігання, опрацювання і виведення даних
2. Пристрій для виведення даних на папір - це
сканер
принтер
навігатор
монітор
3. Дія мишею, у результаті якої з'являється спливаюча підказка, називається
перетягуванням
затримкою
спеціальним перетягуванням
протягуванням
4. Контекстне меню можна викликати
клацанням правої кнопки миші на вибраному об'єкті
клацанням лівої кнопки миші на вибраному об'єкті
подвійним клацанням правої кнопки миші на вибраному об'єкті
5. Які з об'єктів не є явищами природи?
блискавка
веселка
пролісок
грім
6. Вибери пристрій, який не відноситься до пристроїв виведення
принтер
клавіатура
колонки
навушники
монітор
7. У яких комп'ютерах в один пристрій не об'єднані системний блок, монітор та інші пристрої?
планшетах
ноутбуках
стаціонарних
нетбуках
8. Що не забезпечують програми?
виконання різних завдань з опрацювання даних, які розв'язує людина на комп'ютері
можливості грати на комп'ютері
лікування людини
9. Для введення чисел не використовують
верхній ряд алфавітно-цифрових клавіш
додаткові цифрові клавіші
функціональні клавіші