Авторський освітній сайт - Дослідження трикутника. Лістинг програми C#

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.ComponentModel;

using System.Data;

using System.Drawing;

using System.Linq;

using System.Text;

using System.Windows.Forms;

namespace WindowsFormsApplication1

{

public partial class Form1 : Form

{

public Form1()

{

InitializeComponent();

}

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)

{

double x1, x2, x3, y1, y2, y3;

x1 = double.Parse(textBox1.Text);

x2 = double.Parse(textBox3.Text);

x3 = double.Parse(textBox5.Text);

y1 = double.Parse(textBox2.Text);

y2 = double.Parse(textBox4.Text);

y3 = double.Parse(textBox6.Text);

if ((x1 - x2) * (x1 - x2) + (y1 - y2) * (y1 - y2) == (x3 - x2) * (x3 - x2) + (y3 - y2) * (y3 - y2) && (x1-x2) * (x1-x2) + (y1-y2) * (y1-y2) == (x3-x1) * (x3-x1) + (y3 - y1) * (y3 - y1))

{

textBox7.Text = "Даний трикутник рівносторонній";

}

if ((x1 - x2) * (x1 - x2) + (y1 - y2) * (y1 - y2) == (x3 - x2) * (x3-x2) + (y3-y2) * (y3-y2) || (x1-x2) * (x1 - x2) + (y1-y2) * (y1-y2) == (x3 - x1) * (x3 - x1) + (y3 - y1) * (y3 - y1))

{

textBox7.Text = "Даний трикутник рівнобедренний";

}

if ((x1-x2) * (x1-x2) + (y1-y2) * (y1-y2)!= (x3-x2) * (x3-x2) + (y3-y2) * (y3-y2) && (x1-x2) * (x1 - x2) + (y1 - y2) * (y1 - y2) != (x3 - x1) * (x3 - x1) + (y3 - y1) * (y3 - y1))

{

textBox7.Text = "Даний трикутник різносторонній";

}

}

private void button2_Click(object sender, EventArgs e)

{

double x1, x2, x3, y1, y2, y3, a, b, c, max,ser, min;

x1 = double.Parse(textBox1.Text);

x2 = double.Parse(textBox3.Text);

x3 = double.Parse(textBox5.Text);

y1 = double.Parse(textBox2.Text);

y2 = double.Parse(textBox4.Text);

y3 = double.Parse(textBox6.Text);

a = Math.Sqrt((x2 - x1) * (x2 - x1) + (y2 - y1) * (y2 - y1));

b = Math.Sqrt((x3 - x2) * (x3 - x2) + (y3 - y2) * (y3 - y2));

c = Math.Sqrt((x3 - x1) * (x3 - x1) + (y3 - y1) * (y3 - y1));

min = max = ser = 0;

if (a > b && a > c)

{

max = a;

if ((x3 - x2) * (x3 - x2) + (y3 - y2) * (y3 - y2) >= (x3 - x1) * (x3 - x1) + (y3 - y1) * (y3 - y1))

{

ser = b; min = c;

}

else

{

ser = c; min = b;

}

if ((max*max)<(ser*ser+min*min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - тупокутний";

if ((max * max) == (ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - прямокутний";

if ((max * max) >(ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - гострокутний";

}

if (b > a && b>c)  

{

max = b;

if ((x2 - x1) * (x2 - x1) + (y2 - y1) * (y2 - y1) >= (x3 - x1) * (x3 - x1) + (y3 - y1) * (y3 - y1))

{

ser = a; min = c;

}

else

{

ser = c; min = a;

}

if ((max * max) < (ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - тупокутний";

if ((max * max) == (ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - прямокутний";

if ((max * max) > (ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - гострокутний";

}

if (c > a && c > b)

{

max = c;

if ((x2 - x1) * (x2 - x1) + (y2 - y1) * (y2 - y1) >= (x3 - x2) * (x3 - x2) + (y3 - y2) * (y3 - y2))

{

ser = a;

min = b;

}

else

{

ser = b;

min = a;

}

if ((max * max) < (ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - тупокутний";

if ((max * max) == (ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - прямокутний";

if ((max * max) > (ser * ser + min * min))

textBox8.Text = "Даний трикутник - гострокутний";

}

}

}

}